What the papers say - February 17

A variety of stories make the headlines on Saturday - from developments in the ongoing Oxfam scandal to the latest on Brexit.

The Times leads on Oxfam, reporting that the charity has been barred from receiving new government funding unless it reforms.

International Development Secretary Penny Mordaunt said the funding would stop until the department was "satisfied they can meet the high standards we expect", the paper adds.

To view this content, you'll need to update your privacy settings.
Please click here to do so.

The Guardian carries an interview with the chief executive of Oxfam, and reports that he acknowledged major reforms were needed, but accused critics of "gunning" for the charity.

To view this content, you'll need to update your privacy settings.
Please click here to do so.

Meanwhile, aid agencies including Oxfam were warned that workers were sexually abusing children in Haiti a decade ago, the Independent claims.

The paper says a damning report by Save the Children warned of abuse linked to 23 humanitarian organisations in Haiti, Ivory Coast and what was then southern Sudan.

To view this content, you'll need to update your privacy settings.
Please click here to do so.

Brexit makes the front of the i, which reports that Theresa May has warned the EU that the safety of Europe's citizens are at risk without a security deal.

To view this content, you'll need to update your privacy settings.
Please click here to do so.

The Daily Express says Remain supporter Lord Malloch-Brown suggested Britain should stay in the EU because older people who backed Brexit will "die off".

To view this content, you'll need to update your privacy settings.
Please click here to do so.

And the Financial Times reports that Number 10 is aiming for a "mutual recognition" of regulations to retain the City's access to the EU after Brexit.

To view this content, you'll need to update your privacy settings.
Please click here to do so.

A story surrounding four West Brom players is featured on several front pages, with The Sun claiming they were quizzed by Spanish police over allegations they stole a taxi during a club trip to Barcelona.

To view this content, you'll need to update your privacy settings.
Please click here to do so.

The Daily Star leads on the same story.

To view this content, you'll need to update your privacy settings.
Please click here to do so.

Elsewhere, both the Daily Telegraph and Daily Mail feature Jeremy Corbyn on their fronts, with the Mail reporting that the Labour leader has denied claims by a Czech spy that he was paid to pass information to Soviets.

The Telegraph carries an interview with the Czech secret agent who made the allegations.

To view this content, you'll need to update your privacy settings.
Please click here to do so.
To view this content, you'll need to update your privacy settings.
Please click here to do so.

The Daily Mirror leads on an interview with a transgender jockey who has vowed to become the first rider to win a horse race as a man and a woman.

To view this content, you'll need to update your privacy settings.
Please click here to do so.